Zmieniam obecne biuro rachunkowe
Masz kłopoty ze współpracą z biurem rachunkowym, nie jesteś dostatecznie zadowolony, nie uzyskujesz wszystkich informacji, jakie mogłoby przekazać biuro byś mógł podejmować odpowiednie decyzje, skorzystaj z usług biura "Amer”
Biuro rachunkowe ”Amer” posiada duże doświadczenie praktyczne, funkcjonuje już od 1999r. Spełnia wymogi kwalifikacyjne – certyfikat Ministerstwa Finansów nr 10065/98, posiada również ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i z maksymalnym zaangażowaniem, aby nasz klient był obsłużony na najwyższym poziomie.
Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie:
I. FINANSOWO-KSIĘGOWYM:
- tworzenie lub modyfikowanie planu kont oraz zasad polityki rachunkowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtowej ewidencji przychodów,
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczania podatku od towarów i usług (VAT)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, WNiP, wyposażenia,
- rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksport, import, opracowywanie deklaracji INTRASTAT do urzędu celnego,
- rozliczenia w zakresie podatku dochodowego (PIT, CIT)
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych (bilans),
- obsługa innych obowiązków publiczno-prawnych przedsiębiorców (PFRON, podatki lokalne),
- reprezentowanie podatnika przed US, ZUS, GUS, w zakresie umocowania.
II. KADROWO-PŁACOWYM:
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych (zlecenia, o dzieło), oraz dokumentów związanych z tymi umowami w trakcie ich trwania, a także z ich rozwiązaniem,
- prowadzenie akt osobowych pracowników ,spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi (ustalanie wymiaru urlopu, ewidencja urlopów), prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,
- sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia, w tym Rp-7,
- sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, wynagradzania, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych),
- sporządzanie list płac wynagrodzeń z umów o pracę oraz z umów cywilnoprawnych na podstawie systemów płac funkcjonujących u pracodawcy,
- sporządzanie i przesyłanie informacji o zaliczkach na podatek dochodowy od pracowników, deklaracji rozliczeniowych ZUS, imiennych raportów miesięcznych RMUA, przygotowanie przelewów na te zobowiązania wobec budżetu,
- sporządzanie rocznych deklaracji podatku (PIT-4R ,PIT-8AR, PIT-40), rocznych imiennych informacji o dochodach (PIT-11, IFT-2), rocznej informacji IWA.
III. SPRAWOZDAWCZYM :
- sporządzanie niezbędnych sprawozdań wymaganych przez GUS, NBP, Urząd Marszałkowski